Matteo – aventuri cu piraţi şi elefanţi la 33 grade în fascinanta Thailanda

• Publicat:
Matteo - aventuri cu piraţi şi elefanţi la 33 grade în fascinanta Thailanda
Matteo s-a întors de curând din vacanţa de 10 zile petrecută în călduroasa Thailanda, unde s-a distrat şi relaxat alături de iubita lui şi câţiva prieteni. Cântăreţul mărturiseşte că a fost foarte impresionat de noua sa experienţă asiatică şi că, de la templele, oraşele ultraaglomerate, oameni şi până la peisaje şi bucătărie, Thailanda i se pare fascinantă.

Artistul a îmbinat vizitarea obiectivelor turistice cu distracţiile sale favorite. Iar în topul acestora s-a aflat ”înotatul la ora 6 dimineaţa!”
Insula Piraţilor a fost unul dintre locurile pe care Matteo le-a găsit fascinante în experienţa sa thailandeză: ”Am intrat printr-o peşteră şerpuită şi întunecată, care la capăt avea această insulă. Era o plajă mică, înconjurată de un munte şi singura cale de acces era acel tunel întunecat. În timp ce stăteam acolo, mă gândeam: Cred că aş putea să locuiesc aici…dacă aş avea o barcă, undiţa şi internet la viteză bună!”,mărturiseşte Matteo.

Cântăreţul recunoaşte însă că momentele când a avut ocazia să exploreze Thailanda subacvatică l-au făcut să trăiască emoţii foarte intense: ”Am mai zis-o şi susţin în continuare: mi-aş fi dorit să am branhii! E fascinant ce vezi sub apă. Mi-a plăcut tot ce am văzut acolo. Absolut tot!”

Pentru un fan noodles şi mâncare picantă cum este Matteo, bucătăria thailandeză a fost tot ceea ce şi-a dorit şi poate un pic mai mult: ”Mie-mi place mult mâncarea picantă şi acolo am găsit-o … ba chiar un pic mai picantă decât mă aşteptăm. Practic mi-am găsit nasul!”,spune Matteo.
O experienţă cu totul nouă pentru cântăreţ a fost şi plimbarea pe elefant: ”Mi-a fost foarte frică la început pentru că înălţimea era destul de mare. Pe lângă asta, nici nu mai văzusem în viaţa mea un elefant!”

Cât priveşte lucrurile pe care şi le-ar fi putut achiziţiona din Thailanda, Matteo spune că şi-a cumpărat doar ”odihnă şi ani de viaţă! M-am odihnit şi m-am relaxat cât de mult am putut, pentru că am ştiut că mă întorc în ţară, unde mă aşteaptă o perioadă cu multe lansări de piese de la Mattman Music”.

Perioada petrecută în Thailanda s-a dovedit foarte rodnica şi din punct de vedere muzical: ”M-am simţit atât de bine acolo că efectiv nu-mi mai vine să mă bag la somn! Şi aşa, într-o noapte, mi-a venit ideea să fac o piesă care se va chema Insomnie”, spune Matteo.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”