Dupa sarbatori, recapata-ti silueta cu cereale integrale

Dupa sarbatori, recapata-ti silueta cu cereale integrale

Sarbatorile de iarna au trecut si una dintre preocuparile noastre este cum putem reveni la kilogramele care ne-au completat perfect tinutele la inceputul acestei vacante, sau cum sa reusim sa ne atingem unul dintre obiectivele acestui an - obtinerea siluetei mult visate. Indiferent de sezon, secretul consta intr-un stil de viata echilibrat, adica o alimentatie adecvata si un program regulat de exercitii fizice.

"Odata intorsi la activitatile zilnice care ne solicita foarte mult atentia si concentrarea, organismul nostru are nevoie de o bogata sursa de fibre, nutrienti, vitamine si minerale. Avand toate aceste beneficii, cerealele integrale sunt alimente de baza in alimentatia zilnica, contribuind la o alimentatie echilibrata. In plus, micul dejun care include in fiecare dimineata si cereale integrale ajuta la mentinerea unei greutati ideale si la o stare generala de bine pe parcursul intregii zile", explica Prof. Dr. Gabriela Radulian de la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice "Nicolae Paulescu".

"Preocuparile legate de silueta nu mai sunt de mult timp considerate doar un capriciu, greutatea corporala fiind direct asociata cu sanatatea fiecaruia, femeie sau barbat, indiferent de varsta. De aceea, obiectivul nostru vizeaza o completa informare cu privire la rolul cerealelor integrale pentru un control corect al greutatii, si in general la o alimentatie adecvata", declara Lidia Chiraches, Brand Manager - Breakfast Cereals.

Cerealele ne ajuta sa slabim


Cercetatorii de la Oxford Brookes University din Marea Britanie au constatat ca cerealele integrale consumate la micul dejun, in fiecare dimineata, timp de sase saptamani, dar si ca substitut pentru dejun in primele doua saptamani, sunt eficiente pentru obtinerea si mentinerea unei pierderi in greutate.

In primele doua saptamani ale studiului, subiectii au consumat cereale integrale la micul dejun si la pranz, iar in ultimele patru saptamani doar la micul dejun.

- 85% dintre subiecti au pierdut in medie 1,1 kg dupa primele doua saptamani ale studiului;
- 75% dintre subiecti au pierdut in medie 1,4 kg la finalul celor sase saptamani de studiu.

In mod interesant, pierderea in greutate a fost mai mare la persoanele care au consumat o varietate mai mare de cereale integrale pentru micul dejun, decat la cele care au consumat un singur tip de cereale pentru micul dejun.

Cerealele integrale au in general un continut redus de grasimi si o concentratie ridicata de carbohidrati si fibre, ceea ce face ca persoanele care le consuma la micul dejun sa fie mai putin predispuse tentatiei de a manca intre mese, ceea ce ar explica modul in care voluntarii implicati in studiu au pierdut in greutate.


Citeste si Vrei sa slabesti? Captuseste-ti sandvisul cu rosii!

Tags: cereale integrale, carbohidrati, fibre, dieta, silueta

exclusiv online din 01.2010
 
 
Pe aceeasi tema
Articole recomandate
 

Consumaţi cireşe şi căpşuni din belşug!

Consumaţi cireşe şi căpşuni din belşug!
23.04.2012
Care vi se par cele mai delicioase fructe de sezon? Dacă răspunsul vizează vedetele lunii mai, atunci o cură de cireşe şi căpşuni în...
mai mult
 
 
 

Dieta mediteraneană reduce riscul de depresie

Dieta mediteraneană reduce riscul de depresie
27.04.2012
Persoanele care adoptă o dietă mediteraneană, bogată în legume, fructe, nuci, seminţe şi peşte, sunt mai puţin predispuse depresiei,...
mai mult
 
 
 

Delicii cu fructe. Gustă-le în combinaţii inedite!

Delicii cu fructe. Gustă-le în combinaţii inedite!
27.04.2012
Distractiv, sănătos şi delicios poate fi un mic dejun sănătos în anotimpul ce abundă în fructe. Acelaşi lucru se poate spune şi despre...
mai mult
 
 
 

Ceapa roşie combate inflamaţia, diabetul şi bolile de inimă

Ceapa roşie combate inflamaţia, diabetul şi bolile de inimă
12.04.2012
Ceapa este una dintre cele mai populare legume din întreaga lume. E preferata românilor la ciorba de fasole şi a grecilor la celebra lor...
mai mult
 
 

Vezi toate articolele

 
Comenteaza

Articol: Dupa sarbatori, recapata-ti silueta cu cereale integrale

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

nume autor *
email *
titlu *
comentariul tau*

* - campurile marcate cu steluta sunt obligatorii

Redactorii csid.ro isi rezerva dreptul de a modera comentariile. Vor fi sterse comentariile care conţin injurii, un limbaj licentios, instigare la incalcarea legii, la violenta sau la ura.
Va multumim!

 
Nu exista comentarii
Publicitate
Horoscop 25.05.2012

S-ar putea să apelezi la rezerve ca să-ţi permiţi diverse lucruri plus o minivacanţă de 1 Mai. 2 săptămâni din luna mai, între 15 şi 27, e posibil să împrumuţi banii de care ai nevoie ca să te poţi mişca. În dragoste mai persistă nişte sloiuri care se vor topi cu timpul, dar trebuie să-ţi dozezi răbdarea şi să fii conciliantă. În sfera sănătăţii e o încărcătură apăsătoare şi trebuie să-ţi faci un set de analize medicale şi să urmezi şi un tratament, la o adică, să nu se cuibărească vreo boală.

alege orasul